Saturday, April 10, 2010

HARI KE 2 DI AMSTERDAM

Pada malamnya kami berjalan-jalan di Red Light District yang famous ni. Nampak tak lampu-lampu merah di belakang kereta putih tu? Didalam cermin tu kita boleh lihat wanita2 yang berbagai bentuk dan rupa. Bila kita berjalan di area tu dia org akan mempamerkan aset sambil menarik perhatian pelanggan2 mereka. Sorry tidak dapat dipamerkan gambar mereka kerana camera adalah dilarang dikawasan ini, ini pun aku curi ambil kononnya mengambil gambar swan putih yang sedang diberi makan hehehe.
Di area Van Gogh Museum. Tak masuk pun sebab dah petang. Ku Ingin Terbang



We are here...


Nak menghabiskan fun fries yg besar gedabak ni 2 hari pun tak habis makan. Harga dia Euro4.50



Lepas keluar dari SM kita org pekena Fun Fries. Waktu sejuk2 ni makan fun fries panas..hmmmm best!!!














Mak Aii!


Mangkok apa tu????



Mari kita lihat apa yg terdapat didalam. Byk gambar yg SX18 dan ada jugak yang melucukan. Tak boleh nak paparkan sepenuhnya. Hanya ini yg boleh di lihat hehehe



Jalan punya jalan terjumpa la ' Sex Museum'



Selepas balik dari Keukenhof, kita org decide jalan2 kat amsterdam city. Kita org plan nak pegi sex museum. Nak tengok apa yg dia org paparkan dalam museum tu. Entrance fee Euro 4 seorang. Penjual tiket tu tiba2 je ucapkan 'selamat datang dan terima kasih'. Tolong jangan pesongkan fikiran bila masuk dlm musem ni hehehe. Si Iman sebok menolong kita org cari dimana kah sex museum dengan melihat peta. Iman budak baik so dia tak nak masuk.


No comments:

Post a Comment